2010年9月26日 星期日

2008/12/1 高雄墾丁海角七號之旅 Day 3

day 3

今日係最後一日, 行完那個春秋閣, 龍虎塔之後,將會有半日的自由活動!





領隊好醒目, 明知我地想有多d 自由時間, 所以叫我地早d morning call, 早d 行完規定景點,就可以自己行!
所以morning call 時間比之前一日仲早.....係6:00am!!!!!!!!!!! 但大家都冇異議!
那些塔呀, 閣呀, 都唔太吸引. 太似香港d青松觀, 虎豹別墅之類. 不過買了幾個封神榜角色手機繩送俾阿姨舅父, 好好笑~ 如果平少少我就會買齊一套, 可惜要130元台幣一個!

之前search 左好多info. 搵左好多地方想今日去, 但經過昨日行山冇左半條命同兩隻腳, 我能量值只剩低30%......3個半小時的自由時間, 點算??!!!
先去誠品睇下乜野環境, 誠品響三多商圈大遠百17/F (係大遠百, 唔係大遠百貨). 樓底好高, 空間好大, 好有氣勢. 我覺得好似一間大學的圖書館!
行左一個鐘左右, 肚餓. 由於我地唔係換左太多錢, 而且美食廣場又冇乜好食, 我地決定去食麥記.
"mine... 箱 支 包" (西爸的麥香雞包)
"瓶....apple pie" (唔知點解突然轉英文.....)
"天怨鄙煎箱niu 飽 tao 餐" (田園培根雙牛套餐)
很好, 經理好有耐性, 全部聽得明.
"er....er....鞋油, 禾腰彎na 個.....花卵......" (還有, 我要換那個....花輪)
經理好有禮貌, 大聲的重覆: "花輪嗎, 好"
突然覺得幾十歲人有d 尷尬.

花輪同學
不過, 後面有個女仔點餐時, 都係話"禾腰彎na 個....." 手指指的指住小丸子. 唔通人人都覺得唔好意思?
食完野, 我地決定分道揚鑣. 西爸選擇留守誠品. 我決定坐捷運四處行下.
高雄捷運比較新, 感覺上同曼谷的地鐵差不多, 靜過鬼!!!! 去到中央公園站落車, 成個車站得3個人! 而且班次極疏, 足足等十分鐘先有一班.
而且道路上的行車少, 行人又少, 到底是經濟差, 定係高雄就係咁靜呢?
我去了新堀江商圈行行. 我在娛樂百分百都聽過蕭敬騰講過會在"新堀江xxxx"的地方簽名, 我以為新堀江會好似台北新光三越那邊咁大. 點知完全唔係那件事!!! 可能我去左另一邊?? 那天我去的時間比較早(2 pm), 好多鋪頭仲未開. 但已經開左的鋪頭並唔見得好特別. 老實講, 仲有d 土......失望!







由三多商圈站->中央公園站-> 美麗島站再回程, 都差不多夠鐘集合. 臨集合先醒起未飲過珍珠奶茶, 飛奔去天仁買完再趕往集合, 比原訂時間遲了3分鐘(甚至不足3分鐘). 但全團人已經到齊等緊我一個....真尷尬.
剩下少少錢打算在機場用盡佢, 點知個機場細到....想買都買唔到.
回程班機唔爆, 我一個人坐開左, 奇怪在所有團友(包括其他團), 冇人搬去前面坐, 情願4個人逼逼夾的坐畢全程. 又睇多半次的"海角7號". (在墾丁回高雄已睇左 一次). 差不多到香港我又坐去另一個window seat, 俾我又見多一次月亮的微笑!
今次的行程, 留在墾丁時間短左d. 實在係冇辦法, 因為我對於其他團的行程唔多滿意, 滿意的又唔成團. 只能希望下次有機會自由行的時候慢慢再欣賞墾丁的景色. 至於高雄....一個墾丁的中轉站囉.




沒有留言:

張貼留言