2010年5月17日 星期一

HEA 爆日本東北之旅-day 4 (仙台, 東京) 25/4/2010

今日下午就會番番去東京喇. 呢幾日除左去便利店買咖啡, 幾乎冇用過錢.
我要去新宿血拚! 殺! 殺! 殺!!!!




(中途停車上廁所,便利店旁的公仔, kawaii)
在仙台最後一個行程-賞櫻
仙台西公園

公園入面的櫻花不算多, 四處走的時候去到一個停車場, 反而d 櫻花開得好靚好多好密!!

賞櫻後就要準備去坐新幹線去東京. 由仙台出發往東京, 坐東北新幹線約2小時14分.


導遊帶我地去到仙台車站就自由活動. 車站連接左幾間大百貨公司, 又係那一句-時間不夠.
牛舌係仙台名產, 在仙台車站有一區係專食牛舌的餐廳, 可惜每一間都好多人. 所以我就走左去某間百貨公司地庫搵食--見到呢一間個menu的牛舌burger 張 相好靚, 而且又有位就入左去---就係呢個牛舌burger. 蠢左....應該普普通通的食個燒牛舌套餐就好啦, 呢個將牛舌剁碎做成burger, 食唔出真正牛舌的味道!!! 賣相一流, 味道咸左d.
到了東京站, 再轉JR, 約四點多去到新宿. 出了新宿站東口抬頭就見到偶像. (呢個廣告響夜晚迷路時救左我一命.)

出發前已經諗定去到新宿就要去tokyu hands. (http://shinjuku.tokyu-hands.co.jp/)行左好大段路搵到之後有d失望. 當年第一次去到神戶tokyu hands 興奮到不得了. 第二日去到大阪再行都依然興奮, 覺得每一樣野都新奇. 但今次去到覺得無甚特別, 好多貨物響香港都有得賣. 花左好多時間一來一回, 距離集合時間越來越近, 快腳衝去最愛的藥房入貨. 可惜人又多, 日元又貴, 買左d sun block 加 eye mask --番到黎香港先發覺莎莎都有得賣!!! 而且仲平!!!@____@
壓抑左幾日冇機會洗錢, 所以唔睇價錢求其亂買一通發洩!!!! 之後再匆匆食碗拉麵就要去到歌舞伎町集合, 點知先發覺donkihotei (ドン.キホーテ) 就響附近!!!!! donkihotei 係我最中意那一類shop--價錢平, 雜貨, 種類多, 地方淺窄又亂, 有尋寶的感覺.
我決定為左佢, 我番到酒店放低d 野之後會再出黎!
新宿必到之地--歌舞伎町
黃昏的新宿街頭. 木村木村!
康龍拉麵 --地方窄, 店內熱到出汗. 咸左少少, 但竟然食完又唔口渴喎!
tokyo dome hotel
望出去的夜景
小休一陣便再坐JR 番出新宿. 本打算趁某一兩間百貨公司10點收工前趕去, 點知那份地圖資料不夠詳細, 而且新宿JR 車站大到分開左幾個地圖, 東南西北出口都分開曬, 間百貨公司又唔止一間館但地圖又冇寫清楚, 不停要反來反去睇份地圖睇到煩..加上又急尿又著唔夠衫, 搵路搵左幾個字已經放棄. 見到有間藥房又再入左去. 望下望下大部分都響香港有得賣的東西都冇心機行, 決定去番donkhotei, 但又唔知自己響邊....拎番本旅遊書出黎慢慢睇, 正在煩的時候一抬頭就見到木村托哉在遠處望住我!! 個心立即歡呼(真係有!!), 馬上朝住木村的方向行番去東口, 一陣就搵番donkihotei. 在5層(定6 層?) 的donkihotei 行得好開心, 有名牌二手區又有性玩具, 化妝品食物衣服都有, 質數不太高所以價錢都算平(但一兌換番港幣又唔覺得太平囉.....)上上下下行左兩次都搵唔到野買有d唔開心囉....
死心不息買左幾樣(又係番黎見到有得賣)又涷又攰的打道回府. 番到酒店一邊睇電視一邊執拾行李發覺----點解d野裝唔落去!!!????? 我明明真係買左好少咋喎........
唉, 明天就要番香港了.................

沒有留言:

張貼留言