2010年5月2日 星期日

HEA 爆日本東北之旅-day 3 (松島,瑞巖寺) 24/4/2010

DAY 3. 再一次無夢的夜晚. 導遊話今日的景點, 係呢一個團的重點節目---松島餵海鷗是也!
導遊話, 松島的由來好似係伊達正宗定邊個因為瘟疫所以種左好多松樹響密密麻麻的島上所以叫松島. 松島其實唔止一個. 查實連日黎佢都會在車上講一d 日本歷史: 東照宮係邊個邊個將軍建造, 織田信長又點點點, 伊達正宗乜乜乜......我一句都唔記得, 完全唔入腦! 其實我幾乎去過邊度都唔係好記得..........寫呢個blog都要睇番d相先知道自己day 幾去過邊! 學老表話齋, 呢d 就係真正的放假! relax 到唔想用腦, 而且亦非常自然地想用都用唔到. (每日都幾乎唔記得幾點集合, 精彩事仲響last 一日發生)


第一站,鹽釜神社賞櫻. 由於呢幾日仙台落雨, 好多花瓣都已經打曬落黎. day 4和團友講起vancouver 的櫻花,我覺得好靚好難忘,漫天櫻花瓣飄落, 浪漫到呢----直到踩上車那一剎那俾人鬧:你刷乾隻腳先上車啦!!踩到我成塊地氈都係喇 !!!但團友話, 日本櫻花顏色淡好多架! 係咩?? 好似係噃.

(鹽釜神社)














賞完櫻便到了松島, 坐船出海. 船上有廣播, 介紹松島. sorry, 咩話? 聽唔到, 因為人人掛住餵海鷗!!!

下面一張相係經過多次被啄手之後掌握到竅門先至咁瀟灑........

(松島)



之後再行左去五大堂*...名都唔記得, 睇番相先知.除左歷史耐之外, 唔知有乜好講. 求其曬左幾張相, 就行去瑞巖寺*.

又係, 唔知有乜歷史同有乜特別. 睇黎我要google 一下到底我今次去的地方有乜特別同歷史先得了............
下午松島的蠔餐. 兩粒咁大把. 但既然又飽喎





3點多, 到達岩手縣. 去了盛岡手造村. 呢個手造村由岩手縣政府協助開設, 以推動地方產業為目標. 入面有15個工房, 集合左一d 日本傳統手工藝,(e.g. 傳統玩具糖果,煎餅, 打鐵etc) 可以睇住佢地做, 又可以幫襯買野咁囉.
行左一個圈已經悶到嘔, 走去同一個日本大叔吹水(應該係農民), 我企響佢檔口面前一邊試食漬物一邊傾計, 不停俾我試食, 仲裝埋飯俾我食, 攪攪震冇幫襯大叔冇黑面, 超nice!! (最重要係大叔讚我日文發音きれい!!呵呵呵! 雖然講得唔流利但我覺得我發音真係好過領隊囉!!


4點幾就番酒店, 今晚住的是森之風溫泉酒店. 因為呢間酒店好大溫泉都幾靚, 大家浸一浸再去慢慢食飯. (都話呢個係超hea 團)

終於響呢間森之風溫泉試到露天溫泉.酒店在山上, 從溫泉可以遠眺雪山, 好舒服好嘆! 我懷疑我以前都浸過露天溫泉,不過可能以前浸的時候多數是天黑, 又或者大近視所以一d記憶都冇...........
自從第一日開始, 每一日去溫泉都撞到d團友..............由尷尬不自在慢慢變到無奈同冇辦法是鬼但....

呢個露天溫泉望出去的景象就好似我個房望出去的景色.. 遠山仲有一d 積雪.

大部分人都浸完先食飯, 著住套浴衣周圍行




房間有d 舊的感覺, 不過一個人一間房就饒恕佢!

秋刀魚, 天婦羅, 牛肉都未入鏡,非常豐富的一餐




飯後酒店仲有太鼓同製作日式年糕的表演. 我望一望觀眾, 平均年紀約有70.歲............我幾乎是全場最年輕.

呢幾日響街, 見到的人大約年齡50歲或以上.................

是晚忘記飲啤酒, 但一樣好好訓.
  • 五大堂-現存東北地區最古老的一座桃山風格建築物, 由伊達政宗於1604年建成. 所謂五大堂,是指堂內供奉了五位不動明王的意思. 地址: 宮城郡松島町松島町內111

  • 瑞巖寺-公元828年, 由慈覺大師開創. 現時主要建築物都是由政宗公親自監督修建而成. 地址: 宮城郡松島町松島字町91內

沒有留言:

張貼留言