2012年1月1日 星期日

那些瘋狂去泰國的年代---翻炒清邁 May 2006 (曼谷與清邁) Day 4


今日已PLAN 好先去林真香換錢, 跟著殺去BIG C, MBK, SIAM 一帶, 夜晚殺去Suan Lum Night Bazzar.
可惜, 事情並非一如我地所料.......
先坐BTS AMARIN PLAZA換錢.





  (CHIT LOM 站的BECKHAM-PEPSI)

10點鐘左右去到, 搵林真香先....但係林真香響邊層?? 唔知喎...睇水牌又唔見忽然見到兩位貌似香港人的遊客, 抽住幾袋林真香茱利小姐馬上指住人的幾袋林真, 好大聲的講:"!? 有喎!!"  那位已經中計的先生很好人馬上講我地知在6呢招真係幾駛得, 哈哈.

在出發去BIG C , 見到有間買"爸爸"的鋪頭喎, 入去望望先----呢一望, 望左成個鐘頭!! 又揀又試身, 又得一個FITTING ROOM, 冇辦法啦來泰國的其中一個目的就是入"爸爸"的貨嘛.
殺去BIG C, 先去3樓買"爸爸". , 又係"爸爸".  我地真係唔知到底試左幾耐"爸爸"T-SHIRT, 我只知道起碼在3樓我地已經消耗了超過2個小時.....我好肚餓, 但心想行埋下面0個層先食飯啦唔會好耐啫, 我頂得住.
去到下面那一層, 馬上衝去買買買!!! 我開始餓到想嘔~~~

實在唔得了, 我要去試食!!!! 我快餓到暈了不顧儀態的走去買魚蛋的檔口面前企響度, 那位姐姐馬上給我一杯熱辣辣魚蛋連湯仲有幾塊菜實在太美味!!! 佢救了我一命!!!
充完電後再行, 卒之4點鐘我地先可以離開BIG C, 上去上面的FOOD COURT LUNCH!!  我地足足在BIG C逗留左4個鐘簡直不能想像!
不理三七廿一先來兩個COW 問計.  (又係COW 問計....) 5分鐘不夠食完, 周姐再去買了一個豬肉丸粉, 而我就去買了一個好大個鮮芒果的MANGO STICKY RICE.  我都是第一次食呢... .真係娘~~~!!個芒果又大又新鮮, 雖然係80B( COW 問計都只係25B) 但真係好好食!!! 食完我再去買多個魚蛋粉食先至夠飽兩個人連飲品只係用了200B, 真係抵到爛呀!!!!


先回酒店放低戰利品, 小休一會便殺去MBK.  一向都喜歡去MBK, 因為有冷氣, T-SHIRT 仲係99B 不設講價明碼實價可惜收穫不多, 只係買了兩件好正的T-SHIRT 送給朋友和男友今次來MBK 是想買多件SINGHA BEER T SHIRT.  去年年頭在MBK , 只是99B, 但今年已加到150B, 而且冇我想買的顏色, 算吧!!!

行到8:30, 很多鋪都閂門, 我地便去了FUJI 食飯兩個人叫了刺身定食, POTATO SALAD (好好食!), 壽司, total都只是600B.


原本想飯後去SUAN LUM NIGHT BAZZAR, 但我地邊食邊HUP 眼瞓的狀態似乎唔係幾得喎~~

再加上, 我地臨出發來MBK , 把所有(, 是所有!) 戰利品鋪了在床上影相, 我地唔執拾點瞓覺?!!? 我地明日仲要去JJ MARKET 之後番香港的!!!

都係番去瞓吧~~
就係咁, 今日在Chit Lom 站一帶行了6個鐘, 簡直不可思議!!!!!

沒有留言:

張貼留言