2012年1月2日 星期一

那些瘋狂去泰國的年代---翻炒清邁 May 2006 (曼谷與清邁) Day 5


今日是Last day 在泰國了, 唔想番工.....
今日唯一行程就是JJ market.  7點半起身食早餐, 便爭取時間馬上出發. (今天早餐又係包場! 仲要自己斟奶茶咖啡)

今次是第3次去JJ market. 吸收了過往的經驗, 今次準備了:
1) JJ market地圖
2)
3) 毛巾


一行入去, 有個香港女仔走來問我, 那個印刷精美彩色的地圖響邊度拎當我回答個地圖是我上年黎的時候在JJ MARKET 門口派,  佢個樣極度苦惱, 就好似在JJ 已經迷路了幾個月~~~(但周小姐話見到佢係同我地一架BTS 黎的跟住佢又問, 咁我應該點行呀???  我地都"O"曬咀(即係咁--> (*O*;) ), 因為我之前兩次都冇地圖啦...我於是答了一個聽落好似好敷衍, 但其實是真心的答案:"隨心啦~~反正有地圖都係蕩失路又或者行唔曬的!"

上次問了朋友, 皮具在SECTION 7 (如果冇記錯), 所以第一站便去了SECTION 7.  是時間太早, 抑或我真係記錯?  (當時未夠10) 完全唔見皮具噃算吧, 一路殺落去吧.   忙亂中又闖入了寵物區(=___=) 好多好多松鼠!!不過見到有3隻小貓頭鷹, 超卡娃衣!

一路殺殺殺, 見到T SHIRT 就買買買~~自備了shopping bag, 塞滿整整一個袋! 到底買了幾多件自己都唔知!!! 總是就係又平又靚!!   而且俾我搵到99B SINGHA BEER T SHIRT!
最開心是買了兩件Old stock addidas T Shirt!! 佢話是OLD STOCK, 不是SECOND HAND, 價錢是250B一件.......比起其他只是150B, 120B呀的T SHIRT, 這兩件都可算是貴價貨了!!!  最後都買了兩件, 因為貴極, 都只係港幣50 左右. 超值! (這間鋪是在SECTION 22)
(中間0個行左起第4, 下面正中橙色那兩件就是 OLD STOCK)

由於天陰, 行得好舒服突然我醒起一個問題, 問周小姐:"我地坐幾多點機呀???" 佢竟然唔知........因為佢以為是我訂機票所以我會記得(=__=) 當然, 我自己都係唔知先問佢啫....
我只係記我7點幾到香港, , 我估大約4點幾機啩.....
行到1點 依依不捨地離開JJ....1點半番到酒店打開張機票睇, Oh my god!!4 PM sharp!!!! 我地未執好JJ 的戰利品而且未Check out!!!!!!!!!  立即將所有野放入行李箱衝去Check out, 而周小姐去截的士由於在我地離開酒店前開始行雷落雨, 等左幾分鐘都截唔到車, 好鬼驚...有個大叔走黎兜生意, 收我地500B去機場.  500B? 唔係啩? 我地黎的時候用METER TOLL WAY 都是170B.  酒店的BELL BOY 最後幫我地在街截了一架, 但要收200B...算啦, 俾佢賺少少啦, 因為落雨實在比較難截的士.
坐在的士, 如坐針氈.唔知點解司機唔行TOLL WAY 行多好多路...好彩星期六冇塞車咋!!! , 我仲要去退稅呢!!!!!! 而且 terminal 1 在邊度退稅都唔知!!!
14左右到達機場, 兵分兩路-我去退稅, 周小姐先去Check In Counter.  問左2個人退稅的地方都指錯了!! 激死!!!  到問第3次先問到正確位置!!!!!非常幸運竟然冇乜人退稅, 我推住行李車在terminal 1飛馳, 成功地趕及Check In!!!!

歡樂0既時光過得特別快, 又係時候同泰國講拜拜!!!

沒有留言:

張貼留言