2011年8月14日 星期日

入埃及記 Day 8

洪加達(Hurghada)-> 開羅(Cairo): 埃及博物館(Egyptian Museum),舊開羅 (Old Cairo)

今天坐飛機離開洪加達番去開羅.  導遊有好消息--就係開羅天氣好好, 而佢地都可以安排我地再去金字塔一次!!  由於行程緊湊我地再去金字塔的話就冇時間食lunch, 但係我地全部都冇異議.  大家都屏息以待導遊話俾我地知要補番幾多錢----答案係十六蚊美金!(定係十八呢.....不過總之係平到笑!)
諗都冇諗過會平到咁!  呢個情況其實金怡要掠我地水掠到30蚊我估大家都應該冇乜異議, 但估唔到只係需要十幾蚊美金.....算係咁喇!! 於是我地一落飛機就直接去金字塔區.

到了洪加達機場. 一入門口給機場職員留難.  見到導遊面口好難睇, 原來係個埃及佬截停我係想攞"清涼油"!  我自己已經俾問過拎白花油, 原子筆, 連響機場都有職員藉D 意攞清涼油!!!埃及人真係生活得咁苦???!!!!!!
我在一邊休息, 團友們在另一邊聽緊導遊講野, 因為又在早上拉肚子了.......



行程緊湊,番到開羅立即開車去金字塔.  街上好多車d 人又亂泊車所以有D 塞車, 大家都有D 擔心.  見到街邊D 車係triple parking---原來係因為星期五佢地要去回教寺.  星期五響埃及係假期, 就好似天主教/基督徒星期日上教堂一樣.



 終於我地見到金字塔喇!!!! 天氣好好!
 見到3個金字塔了!!! 上次連一個都差d見唔到!
今次風和日麗
上次黃沙萬里


今次單衫一件

上次又冷帽又圍巾又外套都涷到留鼻涕
 大家都好開心好滿足的影完相, 開開心心的去開羅博物館.  埃及果然係埃及, 響博物館外面都見到不少古物隨處放. 導遊俾我地少少時間響博物館出面影相, 就將我地所有相機收起因為館內嚴禁影相.  估唔到開羅博物館又會咁嚴!


博物館的第一層入面擺左無數大型雕塑.  數目太多所以有d逼 但非常震撼.  因為人太多時間太短, 完全冇辦法可以慢慢欣賞,實在非常可惜. 我覺得最少要4小時先可以跑馬看花睇到一個圈, 但我地好似只逗留了兩小時.... 我地俾左一百埃磅去左第二層木乃伊館, 另外當然去左睇圖坦卡門的金面罩與其他陪葬品.   開羅博物館俾我的感覺有d 殘舊, 燈光陰暗, 某d角落直情係陰深. 但咁樣反而覺得佢歷史悠久更加有味道...但賣紀念品的商店卻是又新又光猛.
我只能講, 開羅博物館, 精彩!!!!!!! 非常精彩!!!!!!
我冇辦法用文字表達其精彩程度, 不過此博物館係每個人去到埃及除左金字塔之外的必到之地!!!
去完博物館我地就去趁墟---行市集是也!

今晚晚餐就係響市集自己搵食.  個市集好大,而且亦因為係假日所有好多人.  由於要買手信所以去左紀念品店講價...真係講到牙血出. 爛筆一支加上蜂蜜喉糖, 講價買了一堆鎖匙扣和一大堆石頭---迷你金字塔.  足足有8個!!! XDDDD(本來打算自己要3個, 最後番到香港越睇越中意, 自己留番起6個, 只係送左2個出去 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈)
導遊推荐我地去一間烤雞店食.  於是就走去試試.  其實間鋪頭睇起上黎真係有D污糟....但係肚餓又冇乜時間剩唯有試一試.  入到去要搭檯.  有個埃及阿叔好NICE 的指手劃腳的叫我個大背囊可以放埋一邊地下唔洗咁阻"定". 但個地下真係好污糟, 仲有隻貓行來行去......  所以就冇理佢.

我地搭檯的係一個埃及女人.  一而再再而三堅持讓位俾我坐埋埋邊放個袋落地下. 盛情難卻, 只好就範...我地ORDER了一隻雞, 見到女人食緊個餅, 我用手勢問佢"GOOD?" 佢馬上幫我地order 左一個!  好好人!! 去左埃及幾日只覺得d 小販好煩, 未見過一個好人, 呢位女士可以講係咁多日最nice的! 或者其實佢地本性並唔差, 只不過生活逼人吧????? 不過原來個餅係唔收錢, 好彩佢幫我地order!
那隻雞脾非常好食. 咁多日以來最好食就係佢. 一撕開, 雞油,肉汁一齊流, 肉質又嫩, 美味! 可惜食完雞脾就要食雞胸. 我慢慢一啖一啖"趙",但真係好難吞落肚. 直到摸二食完佢那一份我都仲未食完個胸....真係冇辦法吞得落...舊雞冇辦法過到我喉嚨.  唯有放棄, 但係又未飽喎, 馬上走到旁邊的一間鋪頭買kabab!
食完飯上車番酒店, 從車上面真係見到好多人行緊街!! 好似年三十晚行花市一樣!





人頭湧湧
 是晚酒店是dusit thai. 所以酒店lobby 好有泰國的感覺.



 房間好大.  從廁所可以望到房.







 房間入面有露台, 可惜入住的時候已經好夜, 乜都睇唔到.






明天就要離開埃及, 經杜拜番香港.  之前訂左去杜拜六星級帆船酒店食buffet, 可惜到第8日我仍然肚痾, 根本冇辦法可以開懷大吃...真係慘 :-(  大拿拿 美金195架!!!!!





沒有留言:

張貼留言