2011年8月13日 星期六

後記 2: 我最愛巴黎的公廁

之前去埃及, 每去一次廁所就要俾一次錢.  去廁所都去窮.
聽阿媽講, N年前她去西班牙, 去一次廁所要俾1EURO.
今次我去巴黎, 在街上找到這個外貌似太空倉, 清潔先進又寬敞的公廁, 最重要是免費.
缺點, 經常排長龍.  這是因為它的優點而做成. 此話何解?
當前面一位使用者上完廁所, 此廁所必定會自動清潔--馬桶, 地板會自己清潔消毒再風吹乾.  可以想像要做齊3個STEPS最少要3-5分鐘啦.  所以如果太急又人多的時候, 就會好慘...因為要等好耐.
而且, 當你在等候清潔期間, 排在後面的人好急而又不知道廁所在自動清潔的時候, 必定質問你, "做乜唔入去? 我唔知點解冇人你都唔入囉!!!??"  好煩, 例必要解釋.


這個在china town

當第三盞藍燈亮起, 代表廁所正在清潔中.  要等到VACANT 燈亮起才可進入.  曾經有一個態度非常差的疑似美國女人, 在我後面等得非常不耐煩.  當我出來的時候想衝入去.  她同行的朋友阻止, 說: "連地板都會洗噃...你係唔係試下全身濕?" 而此婦人亦係質詢我為何上手用完廁所而我不馬上進入的麻煩人.
當VACANT 燈亮起, 可以按OPEN 掣將門打開.  進入廁所後可以按掣關門, 全自動, 好似一個太空倉.

幾乾淨!!!!
最奇怪的是, 上完廁所後是沒有水沖廁.  要等到用完之後, 開門出去才會全個廁所大清潔兼沖水. 既然如此, 又為何會有一個沖水掣在馬桶上呢? 不解..,

如此先進清潔又免費的公廁, 我在鐵塔附近, 聖母院和China town 見過.

沒有留言:

張貼留言