2011年8月14日 星期日

入埃及記DAY 9-DAY 10-完結篇 (終於完成了)

開羅Cairo -> 杜拜 Dubai

旅程已經去到尾聲, 今日終於要走喇.   朝早5點Morning  call, 由於同行朋友早上例必起身洗頭沖涼所以基本上未到morning call 我已經會醒.  突然間"隆"一聲, 房燈閃一閃, 冷氣又熄左一下, 之後突然間所有事又回復正常.
又會咁都有...間酒店咁鬼靚都可以發生d 咁0既事? (仲有, 到離開酒店之後我地先至發現其實係冇morning call 過我地...好彩朋友要起身洗頭否則真係訓到遲大到就尷尬)
呢間酒店個早餐真係好正, 都係同一句--我唔敢食.  九日我痾左六日, 仲點敢亂食野呢? 最痛苦的就係, 我地今晚book 左大拿拿美金196的buffet dinner, 我都覺得我冇可能暢快咁亂食野!!! 天呀, 成千幾蚊架....完全浪費金錢, 蝕大本!



去到開羅機場上左飛機坐低曬, 遲遲未起飛..等呀等呀, 等左個幾鐘都未起飛. 攪咩呀????  點知等等下仲叫埋我地落機, 似乎係架飛機有事. 
就係咁, 我地成機人就坐響開羅機場坐左4個鐘......我地逗留響杜拜其實就只得半日.  有團友book 左玩沙漠四驅車的已經注定要cancel.  我地呢d book左buffet 的, 唔知趕唔趕得切...............
趕唔到咁點呀? 有冇得回水呀?????
響等候期間, 機場人員推住一車汽水同礦泉水派俾我地,  都算做幾好啦.. ..之前我已經拎左一支水, 到後來那個機場職員再派到俾我地我就冇再要...佢竟然塞罐汽水俾我仲擺出"要啦, 要得唔好side 嘛" 的表情,  非常攪笑!


delay 4小時終於上到機.  飛機到達杜拜時導遊同我地講, 希望大家可以合作, 一陣落飛機過海關時大家動作快少少, 爭取時間--因為我地食buffet 係有時間限制, 我地已經遲左好多, 佢幫我地爭取左可以遲少少去, 希望所有團友合作d 幫幫手等我地可以早d 去到, 又可以食耐d.  而唔食buffet 的團友去shopping 都可以行多少少時間, 因為我地當晚會搭飛機去曼谷再飛番香港.

於是大家都非常合作, 全程都係用小跑的步伐去海關, 連團中最大年紀的兩個阿伯都行得快過我!  奇蹟地大家竟然可以響35分鐘過左海關, 連平時最麻煩經常離隊唔知去邊的團友都乖乖地企左響度! 上到旅遊巴, 大家都忍唔住要拍手讚自己!

burj Al Arab









旅遊巴先停Dubai Mall 放低shopping 的團友, 再車我地幾個去食buffet的人去Burj Al Arab酒店. 六星級酒店果然不同凡響, 連去酒店都要Permission. 入到去當然係要"嘩~嘩~嘩~"咁叫啦。
點知去到餐廳食buffet 時, 大家都有d失望.  可能我地香港人實在太幸福喇, 香港d 酒店buffet 相比之下實在又平又靚.  全晚最好食係生蠔, 細細隻但非常鮮味.  我只食左兩隻, 因為怕肚痾.  吞拿魚扒都好正, 食條放響度等你自己切. 要幾厚有幾厚! 甜品, 只有一款蛋糕好食d. 其餘的真係乏善足陳.  每個人都有d 失望......只好安慰自己: 黎呢度都係食名食裝修啫......



http://www.jumeirah.com/en/Hotels-and-Resorts/Destinations/Dubai/Burj-Al-Arab/Restaurants-And-Nightlife/Al-Iwan1/

快快手食完呢餐又到集合時間, 大家都要廁所參觀下六星級酒店個廁所有幾豪華.
最豪華咪就係支hermes hand cream.  London Harrods 百貨公司個廁所豪華過佢多多聲.



我地食完Buffet 就去番Dubai Mall 接番d團友, 坐夜機番bangkok.  一到dubai mall 全部冇去shopping 的人闖入dubai mall, 影相留念!



整個旅程, 就響一個反高潮之下結束. 之前對於呢個buffet 真係有非常大的期望.  原來, 做人真係對任何事/人唔好有咁大期望會開心d.
最離奇的事就係, 我一離開左埃及之後, 冇再肚痾, 一直由杜拜到曼谷再回到香港. 一粒藥都冇食過, 一次都冇痾過!  一落機拖住個行李仲要去左茶餐廳飲左杯奶茶以慰相思之苦!!
十天埃及"病壞"之旅, 就此完結.  一個充滿很多痛苦又難忘回憶的旅程.  (你估咁多人可以見到亞歷山大港水浸同開羅沙塵暴架?)


3 則留言:

  1. 仲要睇左兩次金字塔!!!! 超勁!!!

    回覆刪除
  2. 唔係喎~ 有morning call喎~ 不過係真人係門口按門鈴麻~~~

    回覆刪除
  3. 咁...應該係有一人冇人按門鐘又冇電話morning call??

    回覆刪除