2014年7月6日 星期日

南九州鐵道遊: 宮崎縣最終回, sun messe day 3

許過願, 眼見有機會趕到原先計劃的巴士到sun messe,於是我馬上加腳步急急腳落山。
原本剛才上斜的地方現在變成落斜,天雨路滑, 又再幾次跣腳踩空, 差點後腦著地, 嚇到出了一身冷汗.
以下是題外話:
(在這個生日之旅之前發生很多不愉快事件.  我一向對問題都採取啞忍與逃避態度, 令到自己情緒出現問題.  在生日這一日, 我在九州宮崎縣鵜戶神宮幾次跣腳差點跌死的時候(是有點誇張喇, 但不是不可能的呀), 我對自己說:  我不能再繼續啞忍了.  為什麼我要令自己如此不開心? 我在這裡跌死的話, 豈不是含恨而終很可惜????

聽起來好像有點白痴和誇張, 但的確我回香港後改變了不少, 鼓起勇氣說了很多以往不敢說的話, 為自己帶來了轉機.

咦, 現在想起來, 那兩個正中紅心的許願豆, 似乎真的靈驗呢.)

回正題.
在又要趕巴士又要小心落斜的我, 終於在巴士到達前下到山.   停低抹汗的時間望到一班當地旅行團到埗.  導遊在一間小賣店前面和團友講解一番之後, 轉右上樓梯.
咦??????
樓梯? ???????
去鵜戶神宮不是應該走我剛才走過的一條又長又滑生滿青苔的長命斜嗎????????
噢, 看來我是又再一次走了冤枉路了.  如果有朋友去完鵜戶神宮是行樓梯的話, 回來請告訴我這條樓梯是不是真的去到鵜戶神宮................


就是這條樓梯
回到剛才下車的巴士站, 又再一次確認時間.  下一班由鵜戶神宮開出的為14: 32.  雨越下越大,   鵜戶神宮又在高處又向海, 一邊等車一邊冷得震騰騰......巴士還要遲到!!!
巴士遲了幾分鐘, 跳上車, 坐一個站又要落車到Sun Messe




Sun Messe日本官網
約五分鐘便到了SUN MESSE.  下車後當然要再次確認之後回宮崎JR 站的巴士時間, 是15:31.  差不多一小時, 應該OK吧?
但.........................................



沿著指示一直行, 又是一大條斜坡!!!  行了一回, 看到這個路牌---去到閘口還有500米.  500米???!!!!
如果沒有記錯那一刻我應該有講粗口.
又要行斜坡!! 而且雨落得很大!!! 唉, 事到如今, 唯有繼續行.
終於去到閘口買入場劵.  還送了一個很可愛的文件夾哩.

由於實在太大雨, 而且是平日的關係, 我相信整個公園只有不到五個遊客. (有四個在紀念品店, 另一個是我, 哈哈)

廁所裡的告示

看到了!!! MOAI 像!! 這幾個石像可不是冒牌貨, 而是有向復活島正式申請, 是世界上唯一的正式"複製品".  如上圖所說, 他們有催運作用.  例如摸左邊第一個是事業運.  一場來到而且全場只有我一個人, 我當然將七個都摸! 摸完一次又一次!






由於雨太大沒有心機再去其他地方, 加上要趕巴士, 我匆匆影了幾張照片再衝去買手信後, 又要急腳走.  去到閘口, 一位女職員見到我以超快速度的離開, 突然將我叫停:  "客人! 客人!"
我回頭, 一面問號望著她.
"我叫職員車載你到巴士站吧! 你在那裡等一下, 我叫車來接你!"
太! 好! 了!!
這位職員真的心地善良, 十萬分感激!!  而且我很慶幸自己聽得明日文! 因為我當時真的買手信買得太高興用了太多時間, 時間變得非常趕, 大有可能會MISS 那班巴士的. (因為又要行一大段斜坡回巴士站)

到了巴士站, 謝過了送我的男職員, 還有時間在巴士站前慢慢看旅遊書.
(又是題外話:  我在香港租了一個Pocket wifi 去日本.  當我離開青島巴士站後已經完全沒有訊號.  可以想像這個地方是如何偏遠....)

上了巴士, 一直等到一個有訊號的地方便上網找餐廳.  之前在香港做了一點research, 鎖定了幾間吃燒肉的餐廳.  但都不是在JR 站.  其中一間幸加園看來不錯又最接近JR 站的, 在橘通西二丁目.
即係邊度呀????
上網用Google map 找了很久很久, 還是一頭霧水.  因為呢, 我不會橘通的日文呀......input 不到去check.......雖然我用了倉頡輸入法去輸入. 但不知道為何總是找不到宮崎縣的橘通而是其他縣囉.
唉, 心想, 不如還是回宮崎站算了吧.  附近應該有很多餐廳吧.  雖然心裡不情願, 但也沒辦法啦.
就在此時我看看手上的巴士表, 咦?  有一個站在橘通一丁目?  那二丁目應該很易找到! 我金睛火眼的盯著車頭的顯示牌和車外風景, 看到橘通了!  三丁目!!  the next station is 二丁目!
各位看官, 這一程巴士坐了差不多二千yen.  大家記得在宮崎站買1 day pass.  千萬不要像我一樣忘記了!!  因為車費真的好貴.

在二丁目下車, 竟然一下車便見到幸加園在眼前! 真的, 正正在眼前!  那時候我真的不相信自己的運氣!!!
但, 當時只是下午四點多, 吃晚餐似乎太早吧. 所以我便在附近走走 , 看看會不會找到一間CAFE 坐下兼借廁所.
可惜那條橘通沒有什麼看頭, 而且非常靜.  有間看似是CAFE 的東西但還是鼓不起勇氣入去.....突然記起是時間online check in, 馬上拿著電話在樓梯底辦妥便返回幸加園.  雖然當時只不過是五點半左右.  但我真的又凍又攰又急, 不打算再四處看了.
其實我不太清楚那些牛的部位 , 所以先點了一個half set 的course, 每樣有少少.  2900 yen.  當然少不了我的烏龍燒酎.
我還未吃完, 那位幾靚仔的侍應已經來問我要不要再order.
 既然是生日, 一定要豪一豪! 我再點了一份特上roast (2670 yen), 牛肝(610 yen), 和丸腸(700yen). 我還發神經的叫了一個白飯.
那份特上roast 真的非常非常好味!!  入口即溶, 回味無窮!! 比起set 裡面的カルビ、赤身、ハラミ好食好多.  另外牛肝亦相當好食, 不過一個人食一碟是太多了, 有點膩.  丸腸嘛...不太喜歡, 因為實在與食肥膏沒有分別!
最後還是吃不完, 剩了丸腸和半碗飯, 飽到上心口!





牛肝

丸腸


幸加園:  地址不是橘通. 但menu 又似乎是一樣....
幸加園 tabelog
這一餐真的食得很滿足!!!
問了靚仔侍應哥哥, 門外的巴士站很多車都可以到JR站.  行路都只是15分鐘左右.  他送我到門口, 我說我走路便OK了.  他堅持我應該要坐巴士...那...好吧. 鬼叫你靚仔咩.
等了幾分鐘便有巴士, 轉了幾個彎便到了JR 站.  無事完成一整日的行程.  千辛萬苦去了所有我想去的地方, 轉巴士找巴士站都非常順利, 而且遇到一個又一個的好人, 令我可以在生日開開心心,順順利利.  希望是一個好開始吧.
到了車站還有時間, 便到了手信店逛逛.  買了幾支酒....而且還試了一款燒酎, 一飲下去整個喉嚨像火燒, 未上火車已經頭暈!







宮崎另一樣出名的是這種叫日向夏的生果.   味道酸酸的和柚子差不多.  好飲!
再見了, 宮崎縣!!

8 則留言:

  1. 由鵜戶神戶至SUN MESSE只五分鐘巴士途程,其實可否用腳行?但在GOOGLE MAP SEARCH要行個幾鐘!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇話唔得嘅,不過我坐上架巴士又轉彎又落山又入隧道(應該係天橋底啫),我真係寧願搭車,因為單係由sun messe入口行番落黎巴士站都over500m, 真係好攰!
      我記得我扒文見過有人行過,如果冇記錯佢好似蕩失路架

      刪除
    2. 我建議最好都係坐車啦. 上落鵜戶神宮已經好遠好攰, 仲要行去SUN MESSE, 去到SUN MESSE 巴士站又行上SUN MESSE, 真係好攰架. 仲有,鵜戶神宮果度好偏僻, 我租咗WIFI EGG 但響鵜戶神宮一帶係冇Signal 架. 萬一你蕩失路可能叫你不應叫地不聞!!

      刪除
  2. hello~~ 想問下宮崎1 day pass 邊度買架,我有一日會去宮崎,可以參考你個玩法呀~~

    回覆刪除
  3. hello, 你係講宮崎巴士1 DAY PASS,對嗎? 好多地方都有, 例如宮崎機場巴士咨詢處, 宮崎觀光咨詢處, 車站巴士中心等等. 我記得去到宮崎JR 站內有一個觀光咨詢處的. 你可以去問一問. 另外我有一份中文宮崎觀光資料. 可以EMAIL 俾你. 請留EMAIL 給我. 我不會在這裡公開你EMAIL, 放心:-)

    回覆刪除
  4. 你好,看了你的遊記,得吸引。現打算也宮崎一天遊。請問如不行X戶神宮,因家人是長者,行那麼多石級,她會吃力。青島駅的巴士去X 戶神宮(恕我用X, 因寫唔到呢個中文字),只去サンメッヤ日南,呢2個地方巴士都停在 サンメッヤ日南站,落車後,有沒有指示只去 moai石像?

    可否也給我中头宮崎觀光資料。
    Many thanks.
    Rita

    回覆刪除
  5. 咁遠去到宮崎唔去神宮真係有D 可惜呢. 不過老人家行樓梯又真係辛苦左D....
    如果你由青島去SUN MESSE 日南, 巴士站落車望去對面馬路會見到SUN MESSE MOA 像個招牌, 我個BLOG入面有, 藍色那一個. 不過那是兩年前, 唔知而家會唔會有變. 但我相信一定有招牌, 因為0個個站除左SUN MESSE 係乜野都冇得睇! 由巴士站行上SUN MESSE 都要行幾百米,仲要有暗斜. 都有D 攰架.慢慢行啦.
    你留EMAIL 俾我, 我EMAIL 資料俾你啦.
    (去X 戶神宮不是在日南站落車)

    回覆刪除
  6. 你好, 想問一下SUN MESSE 日南和鵜戶神宮是否都行得比較辛苦? SUN MESSE 日南行落去石像是否斜路/樓梯? 去鵜戶神宮的話, 看其他人資料好像說如坐的士或自駕在停車場落, 可以行少一點路. 因為計劃和家中老人家去宮崎. 謝謝你!

    回覆刪除