2009年7月27日 星期一

DAY 4 London

(我住的酒店附近都是一模一樣的酒店......頭幾日每日蕩失路)

同事知我喜歡日本菜, lunch 一齊去了食迴轉壽司. 我覺得我能夠住在香港實在太幸福....
壽司又貴又唔好食, 60% off 之後仲要GBP 10!!!不新鮮選擇少最重要是貴!
一如前兩天, 一到下午便發作恰眼訓, 幾經辛苦捱了3個Induction, 只聽懂一成, 其餘時間在發夢…………因為本人
 1) 對於新科技產品如太陽能電筒和攞你命三千等等不認識之如亦很抗拒;

2) technical terms/jargon 又多,仲要是英文
3) JET LAG
4) 既然做了幾個月都沒有大問題 所以全程在發夢....

好辛苦到放工office manger 便帶我去happy hour.
那間酒吧在地牢, 又黑又熱又殘舊, 就像一班穴居人聚集!!飲了一杯white wine, 吹水天南地北肚餓便去食飯.
Office manager 最後選了法國菜, 很好. 今次來英國希望能食到不同國家的食品. 來了幾日經發現, 走在街上沒幾個人是說英文的, London 的確是一個大都會!!!!

我們吃了CHESSE FOUNDE ,非常精彩, main course的 lamb rack 略嫌熟了一點. 甜品cream brulee 和香港吃的差不多. 但是在一個很愉快的氣氛下食了幾小時. 雖說manger 是用公司錢請食飯, 但同事們/manager們抽空一個一個的輪住陪我/請我食飯/幫我安排節目, (連CEO 都走來Happy hour!)日日幫我編排行程(忙過番工), 真的非常感激.
不過有時候我想一個人..........
Cheese Founde

Lamb Rack

沒有留言:

張貼留言