2009年7月31日 星期五

跳去day 13 先............

其實唔知道呢一篇blog 應唔應該放響呢度. 不過因為係發生響英國, 便順便放響呢度.
過去一個星期實質的training 其實是零. 冇一個人得閒理我, 而我一日到黑都被安排上不同training, 開唔關我事的會, 和無數的inductions.
今個星期一開始擔心, 究竟我過黎學乜架.
問了HR, 她說附近train 我的人病左, 隨便找了一個finance 的人train 我一日. 第二日負責人聲稱要開會, 開完會搵我. 開完之後完全冇理我, 好心的finance 人唯有繼續train 我, 雖然我地兩個都唔知道, 到底佢教的, 係唔係我今次黎學的...............負責人坐響後面, 聽住我地講足一日都冇出聲, 咁...即係冇問題啦.
臨放工,負責人話聽日credit control會train 我.
星期三, 上午我依然冇野做. 冇人理我. 唯有又跟好心人學野. credit control 說下午會教我喎, 點知15分鐘講完.
放工.
星期四, 開左一個上午會, 發覺呢間公司真係好很中意開會. 同埋有一d 唔知乜野人好中意搵野俾人做. 呢班人完全冇野搵野做. 增加其他人的工作負擔.
下午依然冇人理我. 我同好心人講, 邊個邊個叫你教我xxx喎. 好心人好奇怪點解要佢教, 但負責人聯同其他人都話我要知喎,..咁好心人咪講囉.
點知CEO 見到好心人教我, 之後質詢好心人點解教我一D 根本我唔需要知0既野!!???原來我學左幾日0既, 根本唔係我黎uk training 要學0既.
好心人被質詢, 嚇到口窒窒, 乜都講唔到.
放工, 見到CEO 和HR manager 細細聲密斟. 好心人好擔心....佢驚CEO 和HR MANAGER 之後會去質詢負責人點解唔教我野,我奇怪點解好心人咁驚. 原來呢個Department 係全公司最多辦公室政治最多的地方.
老實講, 黎左個幾星期, 我身處呢個department 係令我最唔自在的地方. 假, 推卸責任, 篤背脊, 打小報告. 到底係唔係女人多的department 就會係咁??

呢一刻, 我有d擔心. 我驚我番到去, 上司問我學左d 乜我一d 都答唔出...又或者學左一d野根本對hk office 冇幫助. 雖然我根本唔知我黎到底要學乜.
我見到有心人驚到震個樣, 覺得好似累左佢.
聽日如果ceo 真係同負責人講我train 錯野, 有心人一定冇運行.

沒有留言:

張貼留言