2011年7月9日 星期六

BARBAPAPA 巴黎尋根之旅 DAY 1

Barbapapa 尋根之旅 day 1
25/6/2011  星期六
在倫敦完結左一個星期training, 今日搭14:02 Eurostar 火車到巴黎. 車程兩個多小時, 英國和法國有一小時時差, 到巴黎變成5點幾.
上午check out左之後,去左St Pancras Eurostar station 拎車飛. 

來回巴黎, 二百幾英磅


由於之前已經響香港online 買左飛, 去到出示credit card 就可以拎飛.  拎完飛,馬上過關坐響lobby 等上車, 因為指示話有大件行李應該早一小時去ready所以咪早d 去囉.  我以為好似飛機咁要寄倉啦, 點知同普通坐火車一樣都係成班人坐響lobby . 一見到指示牌顯示可以上車, 所有旅客都湧去月台. 我坐得比較後所以好遲先湧到上月台, 加上我坐coach 1 即係最前一卡, 拉到個行李去到所有行李架已經被霸佔!!!! 非常十分狼狽的情況之下, 只能求其搵個位件行李全個車廂的人都望住我點樣好似一個癲婆咁搵位,..不過我都未算最狼狽. 有人掛住搵位擺行李連個手袋放左響我旁邊個坐位都唔知!!

一早去左等上車

第一卡..行到抽筋


放行李空間非常少
睇左一集日劇, 小眠一陣已經到左巴黎Gare de Nord北車站. 



之前英國某法藉同事叫我坐的士去酒店, 因為人生路不熟仲有件行李, 而且巴黎的士冇倫敦咁貴, 都係建議我打的. 排左好耐先上到的士, 遇著個黑人女司機. 佢望住個地址一陣, 講句ok 就叫我上車落錶. 點知落左錶行左一分鐘佢叫我:”madame, excusez- moi?!”示意我俾多次個地址佢睇---喂乜你唔係識先叫我上車!? 你咁樣同bangkok d 司機有乜分別呀????

佢不停衣衣哦哦自己同自己講野, 又不停將地址輸入個GPS 導航, 都出現唔到個位置……, 開始標冷汗.  唔通BOOK左間唔響PARIS 的酒店?? 我係唔係上錯賊車?? 最慘係完全雞同鴨講完全唔知佢做乜. 我識d唔識d隱約聽到佢話好似唔響PARIS…!!!????  架車兜兜轉轉, 個咪標係咁跳, 我個心又係咁跳跳到7個幾EURO司機終於同我講佢知點去喇…..7個幾呀, 八十幾港紙你先同我講你識去!!!????? , 我可以點!!!!????
我一邊坐車一邊周圍望, 突然眼尾見到有一舊好大的烏雲響行人路飄過!! !!! 我馬上轉身望清楚, 原來係有個非洲女人d頭髮電到好爆, 大到好似一舊雲! 我冇誇張, 我估佢個頭髮直徑有2!
呢位燥狂女司機一見到塞車就鬧, 一見到人地慢車又鬧, 去到酒店門口見到人地泊車阻住佢又鬧但人地落車同佢理論又馬上死狗咁樣喎.  卒之到左酒店, 盛惠17 ₡!!
, 都好d….響倫敦call 架車由酒店King’s Cross Station 都收我廿磅啦! 


book左間holiday inn garden courts st-ouen, 攪掂check in 手續上到房, , 好整潔好大張床呀!!!! 如果呢間房響泰國絕對是一般貨色, 但響巴黎我就覺得喜出望外. 因為對比起london 間酒店實在靚太多喇!



放低行李休息一陣, 7點幾天色仲好光, 於是決定出發最多野睇的香榭麗舍大道 (Avenue des Champs-Elysees), 加上由酒店最近個metro station Champs-Elysees 係唔需要轉車, 夠曬方便!
最近酒店的站-PORTE DE SAINT-OUEN
少數有幕門有冷氣的地鐵站-champs-elysees clemenceau

一出到Champs-Elysees Clemenceau站已經見到好多人.  望下望下已經見到凱旋門 (Arc de Triomphe).  既然都見到, 都唔會好遠啦, 所以就決定慢慢行過去. (一邊行一邊影相仲買埋macaroon, 都行左45分鐘…)




Laduree--很多人排隊買macaroon. 大部分是亞洲人

沿途好多人好熱鬧好熱好曬, 其實已經好肚餓但又唔想響Champs-Elysees D cafe食因為好貴, 而且好多人等緊位.  經過Laduree 停低買兩個Macaroon頂下肚就繼續向著夕陽進發. 
laduree 的店員非常難得地有禮貌. 左邊的男店主(員?)友善親切


去到凱旋門影幾張相之後就搵人幫我影幾張啦.  第一次個鬼婆影完, , 點解個人咁大, 又影唔曬個凱旋門0?  以為佢年紀大唔識用相機咪搵第二個後生女, 第一張鬆郁朦, 第二張, 又係個人咁大0?? 已經冇zoom in 架喇喎??!!! 我當時真係覺得好無奈, 點解想搵一個人影一張正常的到此一遊照都咁難!
唔講都唔覺我響凱旋門前面--塊面超圓

行下行下搵下餐廳去下sephora(開到半夜12點)又行下其他shop, 十點幾先搵到一間似乎有位價錢不算太貴的sandwich shopdinner. 一個penini+ 一支水, 盛惠₡7.05.  似乎, 月薪冇港幣3萬響巴黎應該好難生存…………第一日已經行到好攰, 11點幾先打道回府番酒店…


夜晚的凱旋門好靚......

沒有留言:

張貼留言