2011年7月21日 星期四

Barbapapa 巴黎尋根之旅 Day 4-凡爾賽宮, 我終於來了!

從第一日開始每日都在咒罵巴黎的天氣, 不經不覺好快已經到了第4日!
是日行程為望穿秋水的凡爾賽宮.(Chateau de Versailles)
多年前睇過瑪麗皇后(Marie Antoinette) 之後就已經同自己講過, 我一定要去凡爾賽宮一次, 因為套戲入面拍得凡爾賽宮太靚喇! 瑪麗皇后響太陽下無憂無慮的在偌大的凡爾賽宮跑來跑去, 實在太吸引,我要親身去睇下
食飽早餐先坐METRO13號線坐到Invalides, 再轉RER 火車C線到 Versailles Rive Gauche再行5-10分鐘就到唔識路都唔緊要, d 大旅遊景點通常跟住大隊行基本上都唔會出錯!


雙層RER.  冇冷氣, 好熱!!!


去到凡爾賽宮門口, 真係好想立即走….因為我見到無數條人龍, 人山人海到底邊一條人龍去邊一度呢? 邊一度賣飛呢我見唔到有指示牌噃?? 不過唔怕, 最多咪問人…. 問左工作人員, 排隊賣飛的人龍響另一邊, 好短啫(相比另一邊懷疑係排隊入場的人龍). 點知所謂人少係一個錯覺我以為人龍只係排到出門口那幾個, 半小時可以攪掂原來入左屋之後, 仲要繞住間屋兜左一大個圈先去到賣飛counter.  困在那一間冇冷氣又唔開窗, 一百幾十人困埋一齊的小屋, 足足起碼排左一個鐘.
但最吹脹係, 排完咁耐買完飛之後, 發覺有大約10部自動售票機會放左響出口附近. 用信用卡買飛的話, 只需1分鐘. 點解自動售票機會放響出口附近呢? 點解完全冇一個指示話俾我地知, 有自動售票機呢????????
我初初以為只係得咁多人排隊買飛
買完飛, 再去排隊入場.  問左工作人員, 原來那5條我以為係分別進入不同入口的隊伍, 其實都係同一條, 都係去同一個入口.   初時以為係有不同入口所以有不同人龍, 但原來, 來來去去根本只得一條. 只因為太多人所以繞左好多個圈.....
烈日當空, 我再次拿出我把遮出黎擋太陽. 突然見到兩個疑似香港人在前面排隊 又唔知自己有冇排錯隊, 於是就同佢地搭訕起上黎.  由於排隊排左太~~~~~~~耐喇(應該超過1.5小時), 大家都傾左好多野, 又見佢地好似正人君子, 所以我就突然非常唐突唔怕面懵咁問人地:  "你地呢幾日有冇食過好野呀? 我日日食面包都冇好野食....如果你地今晚有plan 去食好野, 請問介唔介意帶埋我去食好野呢????"
其實我見到佢地都有D突然, 哈哈, 但我實在太面懵又唔怕醜, 我覺得佢地根本唔好意思拒絕我.  哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.. 佢地決定帶我去一間French Restaurant 食dinner.  而全日我地3個會一齊行, 因為佢地"可憐"我咁多人都一個人, 冇人幫我影相!!冇錯, 咁多人都冇人幫我影過正常嘅相!





終於有一張正常的到此一遊照!!!
入左去凡爾賽宮, 先到國王套房(grand appartment).  裡面有六間房, 分別以希臘諸神為主題.  另外再有4間房間,為歷代王后寢室. 現時響凡爾賽宮所見到的, 係屬於路易16世的皇后marie antoinette.   好唔明白點解王帝王后睡房會咁細???  點解要分開咁多間細細的房間, 而唔整幾間大d面積0既房呢??





皇帝張床...咁細0既!!???

最最最華麗的, 就係連結正殿與王后寢室長73米的長廊.  長廊靠庭園的方向有17扇大窗, 可以望到外面無敵超級大花園.  走廊的另一邊, 有鑲上578塊鏡板的17面鏡, 波希米亞水晶燈, 黃金燭台等等.  極其華麗奢華浮誇, 但我極愛!!!

鏡室 gaierie des glaces

望出去就係花園, les jardins, 好靚好震撼, "嘩"左出黎!

王后張床大過王帝張床少少, 不過都係細
好多人好多人逼逼下走馬看花的睇完個凡爾賽宮, 打仗咁買左一件三文治+可樂(差不多8個歐羅....), 企響度5分鐘就食完, 馬上開始重頭戲---花園.
呢個花園實在係大到離曬譜.  入面有大宮殿(Grand Trianon)小宮殿 (Petit Trianon), 仲有一大條運河! (Grand Canal).


沒有盡頭的花園
同行的新朋友對Marie-Antoinette'sEstate非常有興趣, 所以我地離開凡爾賽宮就先去小宮殿, 因為Marie-Antoinette's Estate 就響小宮殿入面. (其實我地都花左一段時間先知道呢件事....)
當年瑪麗皇后將小宮殿的部份花園改建為鄉村風格. 所以氣氛與其他地方有非常大對比. 當日我地見到有一個薰衣草花園, 另外有天鵝仲有牛!

小宮殿內
由小宮殿沿著小路行, 就會到 le hameau.  附近就係marie antoinette 所建做的鄉村風格建築.
據說此為marie antoinette與情人休會之地




行下行下, 去到呢度都已經5點幾.  仲未去大宮殿, 而另一邊的花園都仲未去.   天色開始暗仲開始落大雨.  我地一行三人決定離開凡爾賽宮番番去paris 中心食晚飯.  真係好可惜, 雖然今日早上已經到左凡爾賽宮, 但因為排隊, 同埋地方實在太大的關係, 走馬看花的只睇到1/4 左右.  離開小宮殿, 行一大段路去番正門, 經過大運河時邊行邊想像到底呢一條睇唔到盡頭的運河另一邊的景象會係點........唉, 地方實在大得誇張!!!!
如果有一日我有機會再到巴黎, day 2 的跳蚤市場和凡爾賽宮必定係我會再到的地方!!
落住大雨衝出凡爾賽宮, 兩位新朋友經歷左超攪笑被搵笨買雨遮事件之後, 響麥當勞小休一陣又坐番RER 出市區.  一停雨氣溫又開始高番.  N咁多人困住響車廂又熱又冇冷氣, 一身汗逼落車的時候, 我突然覺得自己好似一隻豬.....由羅湖坐火車落香港, 逼響車廂又熱又臭的一隻豬!!

新朋友們帶我到一間歷史悠久的法國餐廳, 樓底非常高, 而且有好多吊扇好有情調. 可惜剛剛從豬車落車的我, 見到如此情調第一句的說話竟然係"冇冷氣架????"
係, 我知我係大煞風景....但真係好熱吖嘛......





打開餐牌, er ...全部法文 (=__=;)  侍應過黎serve 我地, 又係講法文, 亦完全冇意思想同我地講其他語言.
以本人的法文程度, 只勉強認到"蝸牛""鵝肝""牛肉""魚"芝士""沙律", 仲有白酒同紅酒.............好彩其中一位新朋友識講又識睇少少. 三個大鄉里擾攘左好耐先決定點左:

到左法國, 點會少得食鵝肝!
當然仲有蝸牛

雞肶就比較一般

超好食的鴨, 有d 似臘鴨, 但真係好好味



只需要九個幾歐羅的白酒, 好好飲!
牛, 一般啦

每人輪流專登擺個老土pose 影相
食完main course 之後, waiter 問我地要唔要食甜品. 除左cream brulee 其他野係完全唔識!!! 新朋友問完waiter, waiter 又解釋完之後, 佢都係聽唔明....於是佢就幫我地決定左食朱古力蛋糕喇. 味道都唔錯!



食完飯九點幾, 仲有好多人排隊.  呢一餐食左22euro, 算係咁喇. 又酒又entree咁多野. 不過我唔係太飽, 仲可以食多d 野, 不過新朋友冇出聲就算吧.
埋單之後佢地決定去Champs-Elysees行街, 我就有d 攰加上有d 公事心掛掛於是番左酒店.  番到酒店, 有個英國同事send左個email 俾我.  之前響英國佢答應介紹一間響巴黎的餐廳俾我, 但因為我響London 的時候大家都比較忙所以不了了之.  佢搵到間餐廳資料即管email 我, 佢其實都估我會番到香港先至會check 公司email 架喇....我一睇, 咦, 佢介紹俾我間餐廳原來就係我今晚去左那一間!!!!!
實在太奇妙!!
呢一間有情調有歷史, 臘鴨非常好味的餐廳就係佢:
Chartier

好多人爭住影相, 我都唔執輸

沒有留言:

張貼留言