2009年8月2日 星期日

Day 9 Oxford














今朝8點左右自然醒, 精神充沛馬上決定出發去Oxford! 為什麼是Oxford?因為酒店去Paddington火車站非常方便. 如果去Cambridge 便要轉車去另一個火車站了.
坐巴士去到Paddington, 看到還有5分鐘往Oxford的火車便出發. 馬上跑去自助售票機研究.

九百幾款飛到底那一種呀...
買了one day off peak return, 應該沒有錯吧?馬上飛奔去reception 問人現在是否off peak, 那位小姐叫我馬上去plantform 2 上車因為火車快開!!!

我跑跑跑跑跑去plantform 2 見門就衝上車, 其實我知那是first class 但我希望司機見到有人上錯車廂會等埋我!

終於搵到普通車廂坐低便開車. 好好彩!
去到Oxford見到有那些open top bus, 為免麻煩自己去搵路, 決定上車做個百分之二百的遊客. 貴是貴了點, 但一定不會浪費時間搵路和蕩失路, 而且一定不會錯過景點!


Oxford 很多人, 大概有5千個Oxford 學生在Oxford 市面出現因為非常多人買那件sweater........
拍了很多照片因為真的很美, 但回來後已忘記自己去過什麼地方因為很多都很相似. 但無可否認真的是一個很值得去的地方. 整個地方都很古典優美, 每一個地方都是景點!!


我更去了Trinity College 的花園open day, 一大片草地比我們香港大球場的草靚二百倍. 空氣充滿了很多很多的薫衣草香味......

回到London 之後開始下雨. 又一個好彩!!!
本打算去Oxford Circus Top Shop 因為本guide book上寫星期日關8點...去到Top Shop, 6:05pm, 關門大吉. 頂, 星期日關6pm呀...本死人書....

一個人回到Queensway 食Persian food, 好食到不得了!!!! 我第一個進入餐廳食飯, 之後有兩個都是一個人來食晚飯, 見到我那隻羊脾都order 了一樣的...真的非常好食. 雖然貴, 但值得!

沒有留言:

張貼留言