2011年12月26日 星期一

那些瘋狂去泰國的年代---翻炒清邁 May 2006 (曼谷與清邁)

2006年的一個blog.  2005年聖誕節和父母去了清邁, 回來念念不忘.  2006年和當年的旅行腳周小姐再去一次.  當年的匯率大概是100B= 25 HKD 左右.


*********************************************************************************************************


2/5/2006 HK->BKK->CNX



4點半起身, 準備坐第一班5:20am 由天水圍開出的E34前往機場, 九點幾到了BKK.   兩個大鄉里(即本人與周小姐) 搵左好幾個字先到轉機的GATE, 確認位置之後便開始在BKK 機場周圍行. 由於太眼訓, 最後都係行了一陣便在KFC 歇一歇.


到達清邁大概1點幾. 推住行李行出那個頗為簡陋的機場便周圍搵車去Sheraton. 左望右望之際, 突然左右殺出兩個阿叔夾住我地猛話"HOTEL? 120B!?" 120B? 佢又唔係的士司機, 有冇問題架....120B? 好似貴左D喎? 周小姐已經話"好平喎....." 我試下還價"100B?"佢猛話唔得. 唉, 算啦, 120 就120 啦. (計落都只係30蚊港紙, 但總係唔講價唔舒服)



Sheraton Chiang Mai 間房好似舊左D, 但係真係超級大. 一張床好似其他酒店兩張咁大. 窗外望見Ping River 和部分清邁市. 一片綠油油, 真係好耐未見過咁多綠色了.




兩個人休息了一陣便PLAN 行程決定了下午去睇寺廟, 再殺去NIGHT BAZZAR TRAVEL AGENT, 報名參加第二日的LOCAL TOUR.  酒店BELL BOY 幫我們截了架TUK TUK (80B) 去最歷史最耐的Wat Chiang Man.  看完之後兩個人在烈日當空下搵路的時候, 突然對面馬路有人向我們招手那個TUK TUK 司機話80B/HR, 仲帶我地去齊最出名的那幾個WAT.  真係抵到唔相信我仲問了幾次真係80B 兩個人 PER HOUR?????

去了以下的6個wat (wat 即是寺院)
wat chiang man

wat chiang man

wat chedi luang

wat chedi luang

wat chedi luang
wat phra sing


Wat Suan Dork




Wat Chet Yod




Wat U-Mong, 



行了6個WAT 之後都差不多食飯時間了. 要拿拿淋趕去NIGHT BAZZAR 搵TRAVEL AGENT. 在搵AGENT 途中搵到了LET'S RELAX(night bazzar 麥記樓上), 但我地一心是搵AGENT, 所以只望了幾眼便走了.

到最後去了一間都已經鎖了門的AGENT. 問了她去坐大象和睇長頸族的TOUR價錢, 簡直抵到掩住個咀笑. 兩個人都只是2400B, 仲包一餐飯連酒店PICK UP!!! 真係冇諗過咁抵! AGENT仲可以幫我地BOOK之前想去那間有SHOW 睇的餐廳(Khum Khantoke), 價錢和我上網見到的一樣(350B) 但AGENT 可以幫我地BOOK 餐廳車來酒店PICK UP我地.

原本打算去食法國菜. 但由於太肚餓而且餐廳頗遠. 所以決定去比較近的La Gondola 食意大利菜.   行出馬路, 有架"爽條" 兜搭我地指個地址佢睇, 佢話60B.  貴喎, 40B佢話NO NO NO, VERY FAR.  我話50B, OKOK,咁我地便爬上了那架迷你"拉小販車"
餐廳有室內和露天兩PART, 我們坐了在露天, 在PING RIVER旁邊.
洋蔥湯, greek salad

Parma Ham Pizza + Seafood Risotto




Total才食左 940B.  2百幾蚊港紙咋!
早起加上飲了啤酒, 兩個人整餐飯都在恰眼訓......全部食物都好好食, 大大份但實在沒有辦法食得完(加上眼訓~~~)

 一向戰鬥力奇高的我倆, 此時此刻都沒有辦法再戰NIGHT BAZZAR, 火速回酒店大覺訓了.

原來坐TUK TUK回酒店都要60B, 咁架"爽條"收50B真係平喎. 好坐過TUK TUK 咁多.....唉, 仲要同人講價諗起都有少少唔好意思tim.

沒有留言:

張貼留言