2011年12月27日 星期二

那些瘋狂去泰國的年代---翻炒清邁 May 2006 (曼谷與清邁) Day 2



第二日一早起身食早餐因為agent會好早pick up 我地. 食早餐的地方很大, 單是麵包都at least 6,7種選擇.

隔離張檯見到有兩個港男很有斷背feel~

今日的行程如下:orchid & butterfly farm, elephant show, elephant riding(1hr), ox cart riding (15mins), lunch, bamboo rafting, chiang dao cave, 最後去睇long neck karen長頸族.






去完蘭花園, 就去戲肉--騎大象.
這個elephant park mae sa elephant camp 相比比較簡陋但簡陋有簡陋的好因為:

1) 可以近距離看大象沖涼分分鐘被噴到一身濕
2)  沖完涼他們是在身邊行過可以隨意影相接觸;
3)  小象可以""欄杆走出來問人拎香蕉食;
4)  大象媽媽和小象一齊行JUNGLE, 超可愛!!








超騰雞!!


最好笑是Elephant Park 撞到酒店那兩位港男., 他們就是坐大象媽媽.........BBM+大象媽媽+小象一齊行...都幾溫馨的!!!!! (事隔6年, 完全忘記乜野係BBM??? 周小姐如果你睇到呢個BLOG又記得, 可唔可以話我知BBM係乜?)
之前坐大象當我地俾TIPS 個象伕佢就會好醒目地跳落象幫我地影相今次呢碌"", 收左錢都唔識做野!!!!  那時候我的泰文課程初階終於大派用場了~~~~
"大碌, DIE ? (影相, 可以嗎)"  哈哈佢轉頭望下我便伸手接過我的相機跳落去了\(^0^)/
最好笑係周小姐想用佢部相機影相時那個男仔越叫越走....我地HELLO HELLO, EXCUSE ME...叫極冇反應~~~我地連SAWADEE KA 都出埋佢,
佢都只是愕然(我覺得他在忍笑....), 跟住回答我地"SAWADEE KUP"咁就走左去....


我唔係真係想問候你呀, 醒目仔.....





 


坐牛車, 沒啥特別....最特別是牛佬在我們面前數錢暗示我地未俾TIPS!!!!!
吃過象園的Buffet lunch後便是一小時的bamboo rafting.  沿途都是很高很高的樹, 螢光綠蝴蝶, 沒有車聲, 只有水聲, 寧靜得想訓覺...如果可以有間別墅在那裡便好了~~~~

突然見到有幾個Lisu 族的小女孩站在水中央叫賣, "10B, 10B~~"  突然心好酸...唔知佢地一日站幾多小時在水中又可以賣到幾多錢??
上岸後, 司機叔叔拎住涷水等緊我地去長頸族了
這次去的長頸族(正確來說是Karen ). 沒有上次那個的商業化起碼同佢地影相, 她們不會馬上問你攞錢你幫她們賣些手織頸巾已經很開心.
全族最美的少女
呢個妹妹好靚女架!!
同場加映大耳族

大約6點便回到酒店晚上Khum Khantoke餐廳的人會來pick up我地去食泰北, 兩個曬到黑麻麻的人便先沖個涼, 抖一抖.
這間餐廳的特色是邊食泰北菜, 邊欣賞泰式歌舞.  典型遊客活動但我又覺得睇下人地d野又無妨可惜泰北菜不是辣便是炸~~~其實辣的那兩碟都幾好味,可惜我怕生暗瘡, 沒有吃太多.食完 飯之後餐廳職員會和大家一齊在門外放孔明燈.





其實間餐廳好靚又好大, 我都唔知點解自己會冇影相.....可能心急趕住搭車去night bazzar...
清邁的night bazzar都幾大.  有好多少數民族的婦女穿著傳統衣服賣飾物.  除此之外和bangkok 的night bazzar 都幾相似. 可能會價錢平少少吧, 我買了一對大象的銀耳環. 都幾靚, 仲一d 都唔平 (over 港幣100, 我都覺得好貴架喇.....)
呢一日, 累到想死但非常開心!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言